torsdag, september 10, 2009

Eleven och läraren...

En bra elev frågar varför, en bra lärare vågar säga att han inte vet...

En dålig elev lär sig utantill utan att se hur eller varför, en dålig lärare blir glad när så sker...

Inga kommentarer: