Du äger ingenting, du kan inte äga något, varken åsikter eller fysiska objekt, allt ägande är bara en illusion, en djurisk instinkt för att gynna din fortplantning, när du förstår det kommer du förstå hur idiotiskt det är att inte dela med sig av det man lyckas skydda...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar